top of page
Projekt bez nazwy (3).png

REGULAMIN GABINETU REHADENTAL

Drodzy Pacjenci, 
zapraszam do zapoznania się z Regulaminem Gabinetu REHADENTAL. Rezerwując wizytę potwierdzają Państwo zapoznanie się z Regulaminem oraz akceptację jego postanowień.

REGULAMIN GABINETU FIZJOTERAPII REHADENTAL IZABELA KURENDA

 

§ 1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin gabinetu fizjoterapii REHADENTAL, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług fizjoterapeutycznych oraz kosmetycznych świadczonych w gabinecie fizjoterapeutycznym, ul. Żwirki i Wigury 12 lok.13, 80-463 Gdańsk, zwanego dalej „Gabinetem”.

  2. Klienci Gabinetu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu kosmetycznego lub usługi fizjoterapeutycznej, zwanego dalej „Zabiegiem”.

  3. Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu wyrażenia świadomej zgody na Zabieg aż do jego zakończenia.

  4. Niniejszy regulamin nie jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i dotyczy wyłącznie usług świadczonych w placówkach stacjonarnych.

 

§ 2

Klienci

  1. Klientem Gabinetu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.

  2. Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 12 roku życia, za wyraźną pisemną zgodą opiekuna prawnego lub wyłącznego opiekuna, lub przedstawiciela ustawowego.
    Pracownik Gabinetu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.

 

§ 3

Świadczenie usług fizjoterapeutycznych i kosmetycznych

  1. Gabinet REHADENTAL oferuje usługi fizjoterapeutyczne z zakresu przywracania, poprawy i zachowania zdrowia, a także usługi kosmetyczne z zakresu kosmetyki białej oraz możliwość zakupu bonów upominkowych. Aktualna oferta zamieszczana jest na stronie gabinetu rehadental.pl oraz fizjoterapiakurenda.booksy.com

  2. Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do odbycia Zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych. W przypadku świadczeń leczniczych przeprowadzany jest wywiad medyczny.

  3. Udostępnienie danych osobowych przez Klientów na ankietach, kartach pacjenta, jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez Izabela Kurenda, z siedzibą przy ul. Żwirki i Wigury 12 lok.13,80-463 Gdańsk, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

  4. Klienci, przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach lub wkładkach (np. domacicznych), przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała.

  5. Klient jest obowiązany do nieposiadania w czasie Zabiegu jakiejkolwiek biżuterii. Wszelkie kosztowności winny być przechowywane przez Klienta na jego odpowiedzialność.

  6. Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.

  7. W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.

  8. Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.

  9. Brak akceptacji regulaminu jest jednoznaczny z rezygnacją z usługi.

 

§ 4

Płatność

  1. Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi fizjoterapeutyczne i kosmetyczne.
    Cennik Zabiegów jest dostępny w Gabinecie oraz w Internecie pod adresem: rehadental.pl
    oraz fizjoterapiakurenda.booksy.com.

  2. Ceny zawarte w ofercie i na stronie internetowej mogą ulec zmianie. Nie dotyczy to wcześniej zakupionych voucherów prezentowych. W przypadku zmiany cennika, klient będzie informowany o tym przed wykonaniem zabiegu.

  3. Promocje nie łączą się z innymi promocjami i rabatami, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej w ofercie specjalnej.

  4. Czas trwania gabinetowych promocji oraz rodzaj zabiegów objętych promocją w danym okresie, określany jest przez gabinet REHADENTAL. Wszystkie powyższe informacje podane są każdorazowo w aktualnej promocji gabinetu.

  5. Vouchery zniżkowe–kwotowe/promocyjne na wizyty można wykorzystać tylko na wybrany zabieg określony na voucherach, w wyznaczonym czasie. Czas ważności vouchera, to w zależności od ilości zabiegów odpowiednio:
    1 zabieg/kwota do 250zł – 3 miesiące od dnia zakupu
    3 zabiegi/kwota powyżej 500zł – 6 miesięcy od dnia zakupu.

  6. Przekładanie lub odwoływanie wizyty z ważnym voucherem prezentowym następuje 24h przed wizytą w gabinecie.

  7. Jeżeli osoba dysponująca voucherem prezentowym nie przyjdzie na umówioną godzinę i nie powiadomi o swojej nieobecności lub odwoła rezerwację mniej niż 24 godziny przed planowaną wizytą REHADENTAL traktuje to jako usługę zrealizowaną i nie przysługuje w tym przypadku zwrot należności za nieodbytą wizytę.

  8. Voucher podarunkowy jest wypisywany dla konkretnej osoby, na określoną kwotę lub na konkretnie wybrane zabiegi. Nie ma możliwości przepisania zakupionego vouchera na inną osobę.

  9. W przypadku zagubienia, utraty, zniszczenia vouchera REHADENTAL nie ponosi odpowiedzialności, ani nie przewiduje rekompensaty.

  10. REHADENTAL nie ponosi odpowiedzialności, ani nie przewiduje rekompensaty w przypadku braku akceptacji regulaminu salonu przez osobę obdarowaną voucherem.

  11. Vouchery po dacie ważności nie będą realizowane.

  12. Nie dopuszcza się możliwości zwrotu gotówki za zakupione vouchery. Istnieje możliwość ich zamiany na inne usługi dostępne w salonie do wpłaconej/podanej kwoty.

  13. Realizacja otrzymanych rabatów, voucherów oraz zakup usługi stanowi potwierdzenie, że klient akceptuje warunki zawarte w niniejszym Regulaminie.

  14. W Gabinecie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką w kasie oraz płatność kartą płatniczą w terminalu.

  15. Gabinet zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi świadczone w Gabinecie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości. Z tytułu promocji Klientom, którzy ponieśli pełną cenę Zabiegu nie przysługują żadne roszczenia.

 

§ 5

Rezerwacje

  1. Klient powinien uprzednio umówić osobiście, telefonicznie lub poprzez booksy.com, znanylekarz.pl na termin wykonania Zabiegu w Gabinecie.

  2. Na zarezerwowane Zabiegi należy zgłosić się punktualnie, najwcześniej na 5 minut przed umówioną godziną. Gabinet zachowuje prawo do skrócenia czasu Zabiegu, w przypadku gdy Klient pojawi się z opóźnieniem powyżej 5 minut. Za wykonany Zabieg należy się cena w pełnej wysokości.

  3. W przypadku opóźnienia się Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Gabinetu czas trwania wizyty nie zostanie skrócony.

  4. Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania terminu Zabiegu do 2 godzin przed jego zaplanowanym rozpoczęciem w przypadku sytuacji nagłych, na które Pracownik nie ma wpływu – tzw. „siła wyższa”.
    Gabinet jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu.

 

§ 6

Nieobecności i odwoływanie wizyt

  1. Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Gabinet do naliczenia bezzwrotnej opłaty w wysokości 50% wartości umówionych usług.

  2. W przypadku nieobecności na wizycie w przeszłości i nieuregulowania 50% wartości usług (np. poprzez przelew internetowy), w przypadku umówienia się ponownie na wizytę, Klient zobligowany jest do uregulowania opłaty za nieodbytą wizytę oraz opłatę za dokonaną wizytę po zakończonej wizycie podczas fiskalizacji transakcji.

  3. W przypadku spóźnienia Klienta na wizytę, niezależnie od czasu opóźnienia, za Zabieg przysługiwać będzie 100% odpłatność za Zabieg.

  4. Opłata za Zabieg nigdy nie jest pobierana przed wizytą. Opłata jest pobierana gdy usługa zostanie wykonana.

 

§ 7

Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów, w terminie 3 dni od jego wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Zabiegu. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Gabinecie w dowolnej formie.

  2. Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w Gabinecie.

  3. Wszystkie reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia.

  4. W przypadku uznania reklamacji Gabinet nie dokonuje zwrotu ceny za wykonaną usługę. Gabinet może zaproponować korektę Zabiegu lub wykonanie go przez innego Pracownika w ramach zadośćuczynienia.

  5. W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.

  6. W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę. Ma prawo do złożenia reklamacji po opłaceniu Zabiegu.

 

§ 8

Pozostałe postanowienia

  1. Na terenie całego Gabinetu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, oraz innego rodzaju używek i środków odurzających. Jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania własnych napojów alkoholowych.

  2. W przypadku pojawienia się klienta pod wpływem alkoholu i/lub innych środków odurzających pracownicy REHADENTAL nie wykonają umówionego Zabiegu. Osoby takie oraz osoby zachowujące się niekulturalnie zostaną wyproszone z Gabinetu.

  3. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Gabinetu.

  4. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie REHADENTAL zobowiązane są do przestrzegania niniejszego regulaminu i stosowania  się do sugestii pracowników.

 

§ 9

Postanowienia końcowe

  1. Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Gabinet lub Pracownicy.

  2. Gabinet zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Gabinecie. Do rezerwacji i Zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.

  3. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług fizjoterapeutycznych oraz kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.

  4. Niniejszy regulamin obowiązuje od 2 lutego 2023r. do odwołania.

bottom of page