top of page
Projekt bez nazwy (3).png

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „REHAPUNKTY”

§ 1.

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady przeprowadzenia oraz udziału w Programie Lojalnościowym „RehaPunkty”, adresowanym do klientów gabinetu stacjonarnego REHADENTAL Izabela Kurenda zlokalizowanego w Gdańsku przy ulicy Żwirki i Wigury 12 lok.13.
    Regulamin definiuje zasady przyznawania, reklamowania i unieważniania punktów naliczanych w związku z korzystaniem z usług gabinetu.

  2. Program realizowany jest od dnia 29.01.2024r. do dnia 31.12.2024r. z możliwością przedłużenia Programu o kolejny rok o czym zostaną poinformowani Uczestnicy z co najmniej 3-miesięcznym wyprzedzeniem.

  3. Program nie stanowi gry losowej lub zakładu wzajemnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

  4. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej pod adresem: www.rehadental.pl/program-lojalnosciowy

  5. Adres do korespondencji mailowej z Organizatorem w sprawach związanych z Programem, zwany dalej „adresem Organizatora” jest następujący: fizjoterapia.kurenda@gmail.com.

 

§ 2.

Definicje

Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
   1. Uczestnik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych będąca klientem stacjonarnego gabinetu REHADENTAL prowadzonego przez Organizatora.
   2. Organizator - REHADENTAL Izabela Kurenda z siedzibą przy ul. Żwirki i Wigury 12 lok.13, 80-463 Gdańsk, NIP: 9571154132, adres elektroniczny: fizjoterapia.kurenda@gmail.com (dalej: „Organizator”).
   3. Wizyta – usługa oferowana przez Organizatora bezpośrednio w gabinecie stacjonarnym.
   4. Program Lojalnościowy – program lojalnościowy skierowany do Uczestników, organizowany przez Organizatora zgodnie z niniejszym Regulaminem.
   5. Punkty – punkty przyznawane Uczestnikowi biorącemu udział w Programie Lojalnościowym i umożliwiające otrzymanie zniżek na warunkach określonych w Regulaminie.
   6. Nowy klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która nie skorzystała jeszcze z usług oferowanych przez gabinet stacjonarny REHADENTAL.
   7. Skuteczne polecenie – umówienie Wizyty przez nowego Klienta w wyniku polecenia Uczestnika.
   8. Opinia – subiektywny komentarz odnoszący się do odbytej przez Uczestnika Wizyty pozostawiony w mediach społecznościowych Organizatora (Instagram, Facebook), na stronach z rezerwacjami wizyt on-line (Booksy, ZnanyLekarz) oraz na internetowej platformie mapowej Google Maps.


§ 3.

Warunki uczestnictwa w programie lojalnościowym

  1. Udział w Programie Lojalnościowym jest nieodpłatny i całkowicie dobrowolny.

  2. Uczestnik w dniu przystąpienia do Programu musi mieć ukończony 18 rok życia.

  3. Program polega na przyznawaniu Punktów Uczestnikom korzystających z usług oferowanych przez Organizatora w siedzibie firmy.

  4. Uczestnik może przystąpić do Programu Lojalnościowego wyrażając chęć przystąpienia do Programu Lojalnościowego przed, w trakcie lub po zakończonej Wizycie.

  5. Uczestnik biorący udział w Programie Lojalnościowym obowiązany jest do podawania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Uczestnik obowiązany jest, w razie zmiany podanych danych, do ich aktualizacji.

  6. Danymi niezbędnymi do przystąpienia do programu są: Imię oraz nazwisko Uczestnika.

  7. Przystąpienie do programu jest równoznaczne z akceptacją treści niniejszego Regulaminu.

  8. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Programie Lojalnościowym w każdym czasie, w szczególności poprzez przesłanie Organizatorowi stosownego oświadczenia na adres siedziby firmy lub poinformowanie go o rezygnacji osobiście w siedzibie firmy (ul. Żwirki i Wigury 12 lok.13, 80-462 Gdańsk).

  9. Rezygnacja z Programu następuje ze skutkiem natychmiastowym.

§ 4.

Zasady przyznawania, reklamowania oraz unieważniania punktów

  1. Punkty przyznawane są w celach promocyjnych, nie posiadają one wartości pieniężnej i nie mogą być wymienione na gotówkę w całości lub w części. Zasady wymiany Punktów zostały opisane w dalszej treści Regulaminu.

  2. Punkty przyznawane są za konkretne działania Uczestników oraz uprawniają Uczestników do korzystania z rabatu udzielanego na Wizytę według poniższej zasady:
    1 punkt = 1% rabatu

  3. Punkty nie mogą być przekazywane innym Uczestnikom Programu.

  4. Punkty przyznawane są Uczestnikom za następujące działania:
    I. Skuteczne polecenie nowego Klienta przez Uczestnika
    a) 10 punktów za skuteczne polecenie nowego Klienta,
    b) 15 punktów za skuteczne polecenie drugiego nowego Klienta,
    c) 20 punktów za skuteczne polecenie trzeciego nowego Klienta,
    d) 25 punktów za skuteczne polecenie czwartego i każdego kolejnego nowego Klienta.
    II. Pozostawienie Opinii na portalach społecznościowych, stronach z rezerwacją wizyt oraz platformie mapowej Organizatora
    a) 10 punktów za wystawienie Opinii po raz pierwszy,
    b) 5 punktów za wystawienie Opinii po raz drugi i każdy kolejny.
    III. Ilość rezerwacji Wizyt w miesiącu
    a) 5 punktów za zarezerwowanie 3 wizyt w miesiącu bieżącym,
    b) 10 punktów za zarezerwowanie 4 wizyt w miesiącu bieżącym.
    IV. Czas Wizyt Klienta
    a) ilość RehaPunktów zależy od czasu Wizyty odbytej przez Klienta zgodnie z zasadą:
    30-45min = 1 pkt
    55min = 2 pkt
    75min = 2,5 
    pkt
    +80min = 3 pkt
    b) ilość czasu Wizyty liczona jest jako suma zabiegów przeprowadzonych jednego dnia przez jednego Uczestnika

  5. Dodatkowe punkty urodzinowe
    Uczestnik otrzymuje dodatkowo 15 punktów w ramach bonusu za okazaniem (wyłącznie do wglądu) dokumentu potwierdzającego datę urodzenia w trakcie Wizyty w gabinecie stacjonarnym REHADENTAL. Informacja ta nie będzie w żaden sposób zapisywana ani przechowywana.

  6. W przypadku chęci wykorzystania punktów celem obniżenia ceny za Wizytę należy poinformować o tym fakcie Pracownika przed rozpoczęciem wystawiania rachunku za usługę. Niepoinformowanie Pracownika wiąże się z obowiązkiem zapłaty pełnej kwoty świadczonej usługi.

  7. Uczestnik przystępując do Programu otrzymuje kartę na której zapisywane będą jego punkty przyznane za konkretne działania wymienione w pkt. 3 i 4 § 4. Dodatkowo celem uniknięcia błędu w sposobie naliczania punktów Punkty będą zapisywane oraz sumowane przez Organizatora.

  8. Po każdym wykorzystaniu punktów, punkty kasują się i naliczanie nowych punktów liczone jest od początku.

  9. W przypadku rezygnacji z udziału w Programie - Uczestnik traci wszelkie nabyte wcześniej punkty.

  10. Punkty ważne są w czasie trwania Programu lojalnościowego „RehaPunkty”. Po zakończeniu Programu przyznane punkty są unieważniane.
     

§ 5.

Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych zebranych podczas Programu Lojalnościowego jest Organizator. Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami (w tym: rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [RODO] oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2018 r., poz. 1000).

  2. Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników celem i przez okres niezbędny do przeprowadzenia Programu Lojalnościowego.

  3. Podstawą przetwarzania danych Uczestnika jest:
    - przeprowadzenie Programu Lojalnościowego zgodnie z zaakceptowanym przez Uczestnika Regulaminem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    - prawnie uzasadniony interes Organizatora, polegający w szczególności na dochodzeniu roszczeń względem Uczestników lub obronę przed zgłaszanymi roszczeniami oraz prowadzenie korespondencji itd. (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

  4. Organizator nie dokonuje profilowania danych osobowych Uczestników, ani też nie przekazuje danych do państw trzecich (poza Europejski Obszar Gospodarczy).

  5. Dane osobowe Uczestnika mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim wyłącznie w przypadku, gdy Organizator będzie do tego uprawniony lub zobowiązany na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami danych mogą być: firmy księgowe, dostawcy rozwiązań informatycznych, uprawnione organy państwowe.

  6. Uczestnik ma prawo dostępu do swych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

  7. Uczestnik ma również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych - zwłaszcza w przypadku gdy brak podstawy do przetwarzania danych lub gdy dane przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego.

  8. W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się z naruszeniem prawa, Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dalsze informacje, związane z przetwarzaniem danych Uczestników, zawarte są w polityce prywatności Organizatora: https://www.rehadental.pl/polityka-prywatnosci

§ 6.

Postępowanie reklamacyjne

  1. Wszelkie reklamacje związane z Programem Lojalnościowym mogą być zgłaszane pisemnie na adres Organizatora (REHADENTAL Izabela Kurenda, ul. Żwirki i Wigury 12 lok.13, 80-463 Gdańsk) lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: fizjoterapia.kurenda@gmail.com z dopiskiem „Reklamacja – Program Lojalnościowy”.

  2. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie do 14 dni od ich otrzymania.

  3. O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Organizator powiadomi osobę składającą reklamację listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.

  4. Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.

 

§ 7.

Postanowienia końcowe

  1. Przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.

  2. Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą do której stosuje się przepisy ustawy z 19.11.2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540, z późn. zm.).

  3. Zasady Programu Lojalnościowego określa Regulamin oraz – w zakresie nieuregulowanym – powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

bottom of page